Despre noi

Istoric

1908-1909

Se pune piatra de temelie si apoi se ridica impunatoarea cladire a actualului liceu.

1909-1911

Se finalizeaza lucrarile la instalatiile pentru curentul electric, apa, gaze si incalzire.

1911-1912

Se desfasoara primul an scolar in noua cladire. Din anuarele scolii rezulta ca frecventau cursurile elevi maghiari dar si romani, ca o consecinta a faptului că scoala functiona intr-o zona cu populatie majoritar romaneasca (clase I-X).

1918

La numai 19 zile de la Marea Unire, Consiliul Dirigent a emis ordinul 17/1918 prin care resortul instructiunii aducea la cunostinta Inspectoratelor Scolare ca, in conformitate cu Decretul Regal nr. 3632, a preluat functia de coordonator al învatamantului romanesc din intreaga Transilvanie.

1919

Liceul este preluat de statul roman, printr-o comisie anume constituita, sub conducerea profesorului PETRE SUCIU, primul director roman al liceului. La data respectiva frecventau cursurile 314 elevi (clase I-X)...Citeste mai mult

Misiunea si viziunea scolii

Misiunea

În şcoala noastră fiecare elev va fi sprijinit să-şi cunoască şi să-şi dezvolte potenţialul şi aptitudinile în funcţie de interesele şi motivaţiile personale, să-şi dezvolte astfel personalitatea, încât traiectul existenţial, social şi profesional să se poată desfăşura sub semnul succesului.

Viziunea

La Colegiul Naţional ,,Mihai Viteazul” Turda se formează profesioniştii viitorului care răspund nevoii de competenţă a societăţii româneşti, de comunicare şi moralitate, creând, astfel, premisele realizării visurilor fiecărui elev.

Organigrama

Resurse umane

Membrii Consiliului de administratie

  1. prof. Florin MIRON
  2. prof. dr. Dumitru GEORGESCU
  3. prof. Dorina Liliana PETROVAI
  4. prof. Viorica FELEZEU
  5. prof. Simona Claudia POP
  6. ec. Daniela-Ani ADACE - reprezentant al primarului
  7. ing. Doru Paul Ioan ANCA - reprezentant Consiliu Local
  8. lector univ. dr. Nicolae ROȘ - reprezentant Consiliu Local
  9. ing. Adrian NAP -reprezentant Consiliu Local
  10. ing. Blanca PINTEA - reprezentant al părinților
  11. Adela ZAI - reprezentant al părinților
  12. Patricia CIOCAN - reprezentant al elevilor

Observatori

  1. prof. Daniela Maria POP - reprezentant grupa sidicala
  2. Răzvan ZĂHAN - președinte al Consiliului Școlar al Elevilor

Director

  • Prof. Alexandra Maria ZAMFIR

CV-Europass

Declaratie avere

Declaratie interese

Director adjunct

  • Prof. dr. Dumitru GEORGESCU


Declaratie avere

Declaratie interese

CEAC

Presedinte: prof. Daniela Maria Pop

  • Prof. Ancuta Nechita
  • Prof. Karina Riti
  • Prof. Ligia Minican
  • Samartinean Iuliana - repr. C.L.
  • Ing. Blanca Pintea – repr. părinților
  • Razvan Zahan– repr. Elevilor

Responsabilitati

  • Elaborarea standardelor si a criteriilor de evaluare interna
  • Realizarea evaluarii interne pe baza procedurilor si activitatilor, aprobate de conducerea unitatii
  • Propunerea de masuri pentru imbunatatirea calitatii in educatie

Comisii

Personal

Personal didactic: 37 profesori

Psiholog scolar: prof. Bianca HUBAN

Personal didactic auxiliar:

  • Secretar: ec. Adriana Simona DAN
  • Administrator finaciar: ec. Marian BIA
  • Bibliotecar: Cosmina Maria Moldovan

Personal nedidactic: 9 persoane

Elevi:

  • Gimnaziu: 91
  • Liceu: 453

Resurse materiale

Liceul dispune de laboratoare, sala festiva, cantina, sala de sport, cabinet medical, cabinet psihologic, cantina, capela, biblioteca.

Biblioteca

  • Luni: 10:30-14:30
  • Marti: 08:00-14:00
  • Miercuri: 08:00-14:00
  • Joi: 10:30-14:30
  • Vineri: 10:30-13:30

Cabinet psihologic

Psiholog școlar: prof. Bianca HUBAN (sala 54-et. II)

  • Luni: 9-14
  • Marti: 8-10
  • Miercuri: 9-10
  • Joi: 10-12

Cabinet stomatologic

Asistent medical Adriana - programari: 0755307492

    • Luni
    • 13:00-14:00 - Urgente
    • 14:00-19:30 - Tratamente cu programari
    • Marti
    • 09:00-10:00 - Urgente
    • 10:00-15:00 - Tratamente cu programari
    • Miercuri
    • 09:00-10:00 - Urgente
    • 10:00-15:00 - Tratamente cu programari
    • Joi
    • 09:00-10:00 - Urgente
    • 10:00-15:00 - Tratamente cu programari
    • Vineri
    • 09:00-10:00 - Urgente
    • 10:00-15:00 - Tratamente cu programari

Regulamente/legislatie

Audiente

Distinctii

Proiect de dezvoltare institutionala